ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:زمطالب تفریحی, | 16:14 | نویسنده : SAMAN |


 

تصاویر توالت عمومی در دنیاخیلی جالب


عکسهای توالت عمومی در نقاط مختلف دنیا

 

 

عکسهای توالت عمومی در نقاط مختلف دنیا

 

 

عکسهای توالت عمومی در نقاط مختلف دنیا

 

 

عکسهای توالت عمومی در نقاط مختلف دنیا

 

 

عکسهای توالت عمومی در نقاط مختلف دنیا

 

 

عکسهای توالت عمومی در نقاط مختلف دنیا

 

 

 

عکسهای توالت عمومی در نقاط مختلف دنیا

 

 

برای دیدن بقیه عکسها کلیک ن

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:مطالب طنزمطالب تفریحی, | 16:12 | نویسنده : SAMAN |


 

بزرگداشت 69 سالگی حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی صبح امروز از سوی سید محمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات و جمعی از علاقمندان به رئیس‌جمهور سابق کشورمان در دفتر وی برگزار شد.

 
 
 
 
 

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, | 15:57 | نویسنده : SAMAN |
تاريخ : یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:زمطالب تفریحی, | 15:53 | نویسنده : SAMAN |

با صفحه کلید مجازی در آینده زندگی کنید!

alt


داشتن یک صفحه کلید مجازی بیشتر شبیه به یک داستان تخیلی است اما در حال حاضر این داستان تخیلی ،به حقیقت پیوسته است.صفحه کلید مجازی لیزری ساخته شده از طریق بلوتوث به گجت های مختلف متصل شده و قابل استفاده است.صفحه کلید مجازی لیزری یاد شده در صورتی که بر روی یک سطح صاف پیاده شود به راحتی قابل استفاده بوده ومشابه تایپ با یک صفحه کلید فیزیکی خواهد بود.

این مکعب لیزری که یک کیبورد مجازی را نمایش می دهد ،ابتدا برای آیفون و آی پد ساخته شده بود که احتمالا خبر های مربوط به آن را در برخی سایت ها دیده و یا شایعات مربوط به استفاده از این کیبورد مجازی در آیفون ۵ اپل را مطالعه کرده باشید ، اما در حال حاضر این گجت برای لپ تاپ ها و یا هر دستگاه بلوتوثی نیازمند به کیبورد بهینه شده و قابل استفاده است.به صورت کلی این کیبورد مجازی برای آیفون ۴s ، تبلت های بلک بری ، آندروئید ۲ و بالاتر، ویندوز فون۷ ،سیستم عامل مک و ویندوز های XP-ویستا-۷ قابل استفاده است.قیمت این کیبورد مجازی در حدود ۱۸۰ دلار است.

برخی ویژگی های دیگر این کیبورد مجازی:

قابلیت تغییر به حالت ماوس و استفاده از آن به عنوان یک ماوس مجازی با انگشت دست
شارژ از طریق USB
باطری های قابل شارژ و استفاده از آن تا ۱۵۰ دقیقه در صورت تایپ مداوم
صفحه کلید QWERTY در اندازه ۱۹ میلی متر

منبع : وبلاگ فارسی

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, | 15:47 | نویسنده : SAMAN |

ساخت برچسب ارزان قیمت برای انتقال اطلاعات بی سیم

alt


محققین کره ای روش جدید و ارزانی برای انتقال اطلاعات از اشیا به تلفن های همراه ابداع کرده اند. تا به حال اگر می خواستید چنین کاری انجام بدهید باید سراغ استفاده از "کیو آر کد" می رفتید. فناوری ان اف سی نیز مدتی است که از راه رسیده و سر و صدای زیادی به پا کرده اما تا به حال محدودیتی داشته که سبب می شده آنقدرها هم فراگیر نشود: قیمت گران برای برچسب های انتقال اطلاعات.

حالا محققین کره ای حلقه مفقوده را کشف کرده اند. آنها موفق شده اند برچسب های RFID بسازند که چاپ آنها بسیار ارزان تمام می شود و با گیرنده ان اف سی موبایل ارتباط برقرار می کند. در واقع هزینه ساخت هر کدام از این برچسب ها ۱ سنت (یک صدم یک دلار - معادل تقریبا ۲۰ تومان) است.

این برچسب حاوی یک آنتن از نوع Rectenna است که وقتی شما تلفن تان را نزدیک آن می برید، می تواند امواج ارسالی از فرستنده ان اف سی موبایل تان را دریافت و آنها را تبدیل به انرژی الکتریسیته کند. حالا این برچسب می تواند کار انتقال اطلاعات با تلفن را انجام دهد.

جالب تر اینکه این برچسب های نازک و قابل انعطاف هستند و می توان از آنها روی هر چیزی استفاده کرد. از علامت های سطح شهر و پوسترها گرفته تا برچسب قیمت روی لباس و مواد غذایی و ضمنا می توان چند کیلوبایت اطلاعات در آنها ذخیره کرد.

تصورش را بکنید در یک فروشگاه موبایل تان را روی یک ماده غذایی بگیرید تا تمام اطلاعات مربوط به آن ماده شامل کالری، تاریخ مصرف و… ظاهر شود. البته این تازه یک بخش کوچک ماجرا است و کاربردهای بسیار متفاوتی می توان برای این برچسب های کوچک متصور شد.

تیم کره ای ۴ سال را صرف ساخت روش جدید کرده اند تا بتوانند مدلی ارزان قیمت و کاربردی تولید کنند. آنها می گوید مزیت بزرگ تکنیک آنها این است که می توان اطلاعات دیجیتال را با جوهر الکترونیک روی برچسب حک کرد و تمام چیزهایی که برای یک ارتباط بی سیم نیاز دارید در یکجا جمع شده است. 

منبع : نارنجی


alt

Eyering به روشندلان کمک می کند تا اشیا اطراف را بهتر درک کنند

alt


این روزها با تولد اسمارت فون ها و سیستم عامل های دوست داشتنی شان خیل عظیمی از اپلیکیشن ها وارد زندگی کاربران شده که انجام بسیاری از امور ضروری و زمان بر را برای همه آسان کرده است. اما بی شک استفاده از این وسایل برای روشندلان و کسانی که با اختلالات بینایی مواجه هستند به آسانی دیگران نیست. آنها همیشه باید به دنبال ابزار و یا نرم افزار های واسطی باشند تا بتوانند اطلاعات را آن طور که برایشان قابل استفاده است در اختیار داشته باشند.

یک تیم از محققین سنگاپوری با کمک دانشگاه MIT ، یک ابزار پوشیدنی ویژه نابینایان را طراحی کرده اند. این وسیله که EyeRing نام دارد مانند یک انگشتر قابل پوشیدن است و به کمک دوربین اش از اشیا اطراف خود تصاویری را تهیه کرده و آنها را به یک اپلیکیشن اندرویدی ارسال می کند که در آنجا به اطلاعات شنیداری برای کاربر نابینا تبدیل می شوند.

این دستگاه مجهز به یک دوربین VGA کوچک است. یک میکروپروسسور 16 مگا هرتزی AVR فرایند کنترل نرم افزاری این مجموعه را بر عهده دارد. اطلاعات مربوط به تصاویر تهیه شده از این ابزار پوشیدنی به کمک بلوتوث به اسمارت فون کاربر ارسال می شود. همچنین یک باتری لیتیمی قابل شارژ نیز برای این مجموعه در نظر گرفته شده که برای سهولت فرایند شارژ در آن یک پورت مینی USB نیز تعبیه شده است. جالب اینجا است که آنها بدنه گجت جدید شان را هم با یک پرینتر سه بعدی ساخته اند.

تصاویر توسط لنز دوربین تهیه و به اسمارت فون بلوتوث می شوند. در آنجا به کمک الگوریتم اپلیکیشن پردازش می شوند و نتایج در دو فرمت متنی (برای نمایش بر روی صفحه نمایشگر اسمارت فون) و صوتی (برای شنیدن) آماده می شوند. اطلاعات صوتی از طریق هدفونی که در گوش کاربر است به او اطلاع داده می شود. این سیستم در حال حاضر قادر به تشخیص و پردازش اطلاعاتی پیرامون برچسب قیمت ها، واحد پول، رنگ ها و... است.

پروژه EyeRing فعلا در دست بررسی و توسعه است. تیم طراح در نظر دارد اپلیکیشنی نیز برای سیستم عامل iOS و همچنین ارتقا هایی در بخش سنسور ها، ماژول ها، لنز دوربین و اندازه و ظاهر این وسیله داشته باشد تا بتواند آن را به صورت یک ابزار کمکی همراه و منطبق با نیاز های یک فرد نابینا تبدیل و به زودی آن را به صورت انبوه وارد بازار کند. 

منبع : نارنجی

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, | 15:46 | نویسنده : SAMAN |

جدید ترین اخبار تکنولوژی دنیا

Posted: 19 Sep 2012 10:47 AM PDT


نسل جدید باتری‌های لیتیومی IBM با استفاده از هوا شارژ می‌شوند

alt


متخصصان بزرگ شرکت IBM موفق شدند نخستین باتری تنفسی جهان را تولید کنند. این باتری قادر است با یک بار شارژ، انرژی لازم برای خودروهای برقی را تا مسافت 500 مایل در خود ذخیره نماید. این باتری سبک وزن و با چگالی بالا بوده و می تواند با استفاده از گاز‌های موجود در هوا، شارژ شود. اما این باتری عجیب و غریب چگونه کار می کند؟ شرح این ماجرا چندان ساده نیست. بنابراین در ادامه مقاله با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری از این باتری‌ها کسب کنید. پروژه باتری‌های تنفسی IBM با هدف ایجاد باتری های مناسب خودورهای الکتریکی در سال 2009 آغاز به کار کرد.

برای اطلاع از پیچیدگی عملکرد این باتری، به تصویر ابتدای مقاله دقت کنید. باتری لیتیومی-تنفسی IBM پس از جذب اکسیژن هوا آن را با عناصر لیتیوم ترکیب کرده و پروکسید لیتیوم و انرژی الکتریکی می سازد. هر زمانی که این باتری شارژ می‌شود، اکسیژن از آن خارج می گردد. به همین خاطر است که به آن باتری تنفسی اطلاق می شود.

از آنجا که اکسیژن مورد نیاز این باتری از هوا قابل جذب است، وزن آن نیز سبک‌تر از سایر باتری‌های مشابه می‌باشد. از سوی دیگر، با وجودی که از دهه 70 میلادی بحث و گفتگو بر سر باتری‌های لیتیومی بالا گرفته است، پرواضح است که اکنون با استفاده از گرافین و نانو لوله‌های کربنی، فن آوری لازم برای ساخت چنین باتری‌هایی را در اختیار داریم.

علاوه بر این، نباید از یاد ببریم که باتری‌های لیتیومی تنفسی در مقایسه با باتری های Li-ion یا Lithium-ion حجم بالاتری از انرژی را در خود ذخیره می‌نمایند. پس می‌توانند جایگزین بهتری برای سوخت های فسیلی به حساب آیند. این باتری‌ها دارای حجم انرژی ماکسیمم معادل 12 کیلو وات بر کیلوگرم هستند که تقریباً 15 برابر باتری‌های Lithium-ion انرژی را در خود جای می دهند.

سئوالی که اکنون مطرح است آنکه باتری های لیتیومی-تنفسی می توانند جایگزین بنزین شوند؟ شاید در آینده نزدیک پاسخ مان آری باشد اما اکنون نه خیر!

منبع : زومیت

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, | 15:45 | نویسنده : SAMAN |

تندیـس های زنـدگی در سراسـر دنـیا

Posted: 19 Sep 2012 10:50 AM PDT

تندیـس های زنـدگی در سراسـر دنـیا


با دقت به تصاویر زیر نگاه کنید ... همه مجسمه هایی هستند که با مصالح مصنوعی در اشکال و حالت های مختلف ساخته نشده اند! بلکه با ظرافتی خاص کارگردانی شده اند چراکه اینها تندیس هایی زنده هستند که توسط افرادی داوطلب و البته هنرمند، موقعیت هایی جالب از زندگی را برای رهگذران اطراف خود به نمایش گذاشته اند.

"میشل هارل" ابداع کننده سبک خاصی از هنرهای مجسمه سازی ولی از نوعی متفاوت با عنوان "تندیس زندگی" است که در این رابطه با سفر به کشورها و شهرهای مختلفی مانند لندن، رم، شیکاگو، بارسلونا، وین، برلین، پاریس، سان فرانسیسکو و ... با انجام جشنواره های بزرگ و نمایشگاه های متعدد جهت جذب مشارکت مخاطبان به این هنر، ضمن بازسازی برخی فرهنگ ها، مسائل و مشکلات اجتماعی لحظاتی را برای تفکر، سرگرمی و خنده پدید آورده است.

بازیگران این سبک از آثار هنری با پوشیدن لباس های ویژه و استفاده از رنگ و گریم های مخصوص ساعت ها بدون حرکت می مانند و ناگهان در موقعیتی مناسب با حرکتی غیر قابل انتظار موجب واکنش اطرافیان و بینندگان خود می شوند! افراد مختلفی که از این تندیس ها بازدید می کنند عکس العمل های متفاوتی به حرکت این تندیس ها نشان میدهند که اکثرا"با ترس، تعجب و خوشحالی همراه می باشد که در نوع خود بسیار جالب است.

بازیگران ایفای نقش این تندیس ها باید در لباس های ویژه و گریم های رنگارنگ (معمولا مسی، طلایی و نقره ای) برای چند ساعت ایستاده و بدون حرکت باشند که اینکار نه تنها کاریست بسیار سخت و خسته کننده، بلکه حس اعتماد به نفس قابل توجهی را هم می طلبد.


alt


alt


alt


alt


alt


alt

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, | 15:44 | نویسنده : SAMAN |


انتـخاب بهتـرین
 های موبایـل از روی قیـمت

alt


انتخاب یک گوشی موبایل برای بسیاری از کاربران به معنای مستقیم تهیه بهترین مشخصات سخت افزاری با بودجه ای مشخص است. به بیان دیگر تقریبا تمامی خریداران داخلی بدون توجه به نیازهای خود به دنبال تهیه بهترین گوشی با بودجه خود بوده و از این رو تقسیم بندی های معمول بازار در ارتباط با نوع نیازمندی های هر شخص در این ارتباط چندان کاربردی نخواهد داشت. بدین ترتیب راهنمایی برای خرید یک گوشی موبایل در این شرایط به معرفی بهترین های هر دسته قیمتی محدود می شود دسته بندی که در ادامه ایمیل به آن خواهیم پرداخت. در این دسته بندی بهترین های هر کلاس قیمتی را در 8 گروه مختلف از رده زیر 80 هزار تومان تا رده بالاتر از 800 هزار تومان انجام داده ایم که راه حل سریع و قابل اتکایی پیش روی خریداران قرار می دهد. پس لطفا با ما همراه شوید.


1- زیر 80 هزار تومان

alt
Nokia 100 یک مدل معمولی برای تماس


alt
Samsung E1232B یک مدل ساده دیگر با امکانات مناسب


alt
Nokia X1-01 یک دو سیم کارت همزمان ارزان قیمت


2- مابین 80 تا 100 هزار تومان

alt
Nokia 110 یک دو سیم کارت ساده


alt
Nokia C1-01 گوشی ساده مجهز به کارت حافظه و بلوتوث


alt
Samsung E2232 یک دو سیم کارت همزمان با امکانات مناسب


3- زیر 150 هزار تومان

alt
Alcatel OT-807 گوشی ساده با صفحه کلید QWERTY و اتصال Wi-Fi


alt
Samsung Chat 322 یکی از بهترین دو سیم کارت های فعلی بازار


alt
Nokia Asha 200 یک دو سیم کارت دیگر با دو رنگ قرمز و مشکی


4- بین 150 تا 250 هزار تومان

alt
Samsung Galaxy Pocket S5300 حداقل قیمت برای اندروید فون


alt
Nokia Asha 305 دو سیم کارت همزمان با صفحه لمسی و بدون سیستم عامل


alt
Samsung Galaxy Y S5360 یکی دیگر از اندرویدفون های ارزان قیمت


alt
Sony Ericsson Xperia Mini یکی دیگر از اندرویدفون های ارزان قیمت


5- بین 250 تا 400 هزار تومان

alt
HTC Explorer از پائین ترین قیمت ها در اندرویدفون های HTC


alt
LG Optimus Net Dual P698 دو سیم کارت اندرویدی LG


alt
HTC Wildfire S با کاهش قیمت این روزها از بهترین انتخاب های رده ارزن قیمت اندروید

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, | 15:43 | نویسنده : SAMAN |

رقص آرام

Posted: 03 Oct 2012 07:30 PM PDT


حتما حتما حتما حتما تا انتها بخونيد
رقص آرام
This is a poem
اين شعر توسط يک نوجوان متبلا به سرطان نوشته شده است.
written by a teenager with cancer.

She wants to see how many people get her poem.

او مايل است بداند چند نفرشعر او را مي خوانند.

It is quite the poem. Please pass it on.
اين کل شعر اوست. لطفا آنرا براي ديگران هم ارسال کنيد.


This poem was written by a terminally ill young girl in a New York Hospital
اين شعر را اين دختربسيار جوان در حالي که آخرين روزهاي زندگي اش را سپري مي کند در بيمارستان نيويورک نگاشته است

It was sent by a medical doctor - Make sure to read what is in the closing statement
AFTER THE POEM.

و آنرا يکي از پزشکان بيمارستان فرستاده است. تقاضا داريم مطلب بعد از شعر را نيز به دقت بخوانيد

SLOW DANCE
رقص آرام
 
 
 
شعر ادامه خیلی با احساسه

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, | 15:20 | نویسنده : SAMAN |

دردم می آید

Posted: 04 Oct 2012 12:30 AM PDT

نوشته اي زيبا و تامل برانگيز ! 

بايد باكره باشى، بايد پاك باشى!

براى آسايش خاطر مردانى كه پيش از تو پرده ها دريده اند !
چرايش را نميدانى فقط ميدانى قانون است، سنت است ، دين است
قانون و سنت را ميدانى مردان ساخته اند
اما در خلوت مى انديشى به مرد بودن خدا و گاهى فكر ميكنى شايد خدا را نيز مردان ساخته اند!!

من زنم ...

با دست هایی که دیگر دلخوش به النگو هایی نیست 


که زرق و برقش شخصیتم باشد 


من زنم .... و به همان اندازه از هوا سهم میبرم که ریه های تو 


میدانی ؟ درد آور است من آزاد نباشم که تو به گناه نیفتی 


قوس های بدنم به چشم هایت بیشتر از تفکرم می آیند 


دردم می آید باید لباسم را با میزان ایمان شما تنظیم کنم 


دردم می آید ژست روشنفکریت تنها برای دختران غریبه است 


به خواهر و مادرت که میرسی قیصر می شوی 


دردم می آید در تختخواب با تمام عقیده هایم موافقی 


و صبح ها از / دنده دیگری از خواب پا میشوی 


تمام حرف هایت عوض میشود


دردم می آید نمی فهمی 


تفکر فروشی بدتر از تن فروشی است 


حیف که ناموس برای تو وسط پا است نه تفکر 


حیف که فاحشه ی مغزی بودن بی اهمیت تر از فاحشه تنی است


من محتاج درک شدن نیستم / دردم می آید خر فرض شوم 


دردم می آید آنقدر خوب سر وجدانت کلاه میگذاری 


و هر بار که آزادیم را محدود میکنی 


میگویی من به تو اطمینان دارم اما اجتماع خراب است 


نسل تو هم که اصلا مسول خرابی هایش نبود 


میدانی ؟


دلم از مادر هایمان میگیرد 


بدبخت هایی بودند که حتی میترسیدند باور کنند حقشان پایمال شده 


خیانت نمیکردند .. نه برای اینکه از زندگی راضی بودند 


نه ...خیانت هم شهامت میخواست ... نسل تو از مادر هایمان همه چیز را گرفت 


جایش النگو داد ...


مادرم از خدا میترسد ... از لقمه ی حرام میترسد ... از همه چیز میترسد


تو هم که خوب میدانی ترساندن بهترین ابزار کنترل است 


دردم می آید ... این را هم بخوانی میگویی اغراق است 


ببینم فردا که دختر مردم زیر پاهای گشت ارشاد به جرم موی بازش کتک میخورد 


باز هم همین را میگویی 


ببینم آنجا هم اندازه ی درون خانه ، غیرت داری ؟؟


دردم می آید که به قول شما تمام زن های اطرافتان خرابند ... 


و آنهایی هم که نیستند همه فامیل های خودتانند ....


مادرت اگر روزی جرات پیدا کرد ازش بپرس 



از سکس با پدر راضی بود ؟؟؟


بیچاره سرخ می شود .... و جوابش را ...


باور کن به خودش هم نمی دهد ...........


دردم می آید 


از این همه بی کسی دردم می آید


به اشتراک گذاشتنش آزاد است اگر فکر میکنید تلنگری خواهد زد ...همین

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:مطالب طنزمطالب تفریحی, | 15:17 | نویسنده : SAMAN |

پسر پورعرب: پدرم از مرگ خود خبر ندارد!

Posted: 08 Oct 2012 09:21 AM PDT

فرزند «ابوالفضل پورعرب» گفت: به پدرم خبر انتشار درگذشتش را نگفته‌ایم، چون قطعا منجر به بد شدن حال او و انتقالش به بیمارستان می شد.

پوریا پورعرب در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس درباره انتشار خبر مرگ پدرش (ابوالفضل پورعرب) توسط میرعلایی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در نشست خبری گفت: من نمی‌دانم که اقای میرعلایی بر چه مبنایی این خبر را اعلام کرده است و به دنبال برقرار ارتباط و صحبت با او هستم.

تفریحی

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, | 15:10 | نویسنده : SAMAN |

بهترین سایت تفریحی برای جوانان ایرانی

 


مهم ترین قهرمانان جنگی در فیلم های ایرانی

Posted: 03 Oct 2012 06:36 AM PDT

احتمالا اگر از شما بپرسند «مهم ترین قهرمان جنگی که در فیلم های ایرانی می شناسید کیست»، «حاج کاظم» آژانس را اسم می برید. آدمی که حتی یک فریم از حضورش در جبهه های نبرد ندیده ایم!
شاید هم بعضی هاتان طرفدار «عباس» این فیلم باشید. کسی که تنها چیزی که از قهرمانی اش در دوران دفاع مقدس می دانیم، این دیالوگ تاثیرگذار است که: «وقتی جنگ شد، مو سرِ زمین بودُم. با تراکتور. وقتی هم جنگ تِمام شد برگشتُم سر همو زمین، بی تراکتور» و حالا هم یادگار تلخی از آن ایام توی گلویش دارد.

تفریحی

اما نمایش دقیق و واقعی جزئیات آن سال ها و به تصویر کشیدن قهرمانانی بزرگ، به یادماندنی و باورپذیر، حلقه مفقوده سینمای دفاع مقدس ماست. در این مطلب سعی کرده ایم از میان همین قهرمان های کم تعداد و انگشت شمار که روی پرده نقره ای جان گتفریحی

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, | 15:6 | نویسنده : SAMAN |

برهنه شدن استاد سر کلاس از فرط عصبانیت!

Posted: 08 Oct 2012 11:51 PM PDT

 استاد دانشگاه میشیگان آمریکا از فرط عصبانیت از دست دانشجویان کنترل خود را از دست داده و ضمن درآوردن تمامی لباس‌هایشان در جلوی دانشجویان، شروع به فریاد زدن کرد.

منبع.فان کلوب

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, | 15:3 | نویسنده : SAMAN |

نگاهی به سریال افسانه دونگ‌یی

Posted: 20 Sep 2012 03:55 AM PDT

اگر به‌دنبال یک ملودرام پرهیجان با فراز و نشیب‌های بسیار هستید، سریال تاریخی «افسانه دونگ یی» گزینه‌ خوبی است.
این سریال به کارگردانی لی بیونگ هون در ۶۰قسمت از شبکه MBC کره روی آنتن رفته است، کارگردان مشهوری که مدت‌ها هر جمعه با «جواهری در قصر» توانست مخاطبان ایرانی را راضی نگه دارد.

با افسانه‌ها تاریخ می‌سازند

حراجی

دونگ‌یی روایت‌کننده زندگی شاه سوک جونگ و چوی سوک بین (دونگ یی) است. داستان در دوره‌ حکومت چوسان روی می‌دهد و روی زندگی دونگ‌یی تمرکز می‌کند؛ دختری که پدر و برادرش به اشتباه متهم به قتل یک نجیب‌زاده شده و کشته می‌شوند. او یک کارگر ساده در اداره موسیقی است اما شخصیت دوست داشتنی و اخلاق صمیمی او به علاوه ذهن خلاقش باعث می‌شود تا بتواند چندبار پرده از دسیسه‌هایی که در دادگاه رخ می‌دهد

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, | 14:58 | نویسنده : SAMAN |

تصاویر لاله اسکندری و پژمان بازغی در یک سریال جدید

Posted: 04 Oct 2012 08:33 AM PDT

تصویربرداری سریال «دولت مخفی» به کارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی در شهرک دفاع مقدس پیگیری می‌شود.

به گزارش شبکه ایران،‌ تصویربرداری سریال «دولت مخفی»که اوایل اسفندماه سال گذشته در مناطق شمالی کشور کلید خورد این روزها در شهرک سینمایی دفاع مقدس پیگیری می‌شود و تاکنون بیش از نیمی ار  تصویربرداری کار به پایان رسیده است.

حراجی

دولت مخفی

ضمن این‌که ۳۵ درصد تدوین همزمان سریال نیز انجام شده است.

دولت مخفی

در این بخش تصاویر مربوط به دوران اسارت قهرمان داستان که پژمان بازغی نقش آن را بازی می‌کند ضبط می‌شود. با آغاز فصل پاییز تا یک ماه آینده گروه تولید بخش‌های باقیمانده مربوط به شمال را در رامسر ضبط می‌کنند.

دولت مخفی

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, | 14:56 | نویسنده : SAMAN |

حیوونای بانمک

Posted: 05 Oct 2012 11:30 PM PDT

01788_03891.jpeg

01788_03898.jpeg



01788_03885.jpeg

برای مشاهده ادامه مطلب یا بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:تصاویر طنز حیوانات, | 14:52 | نویسنده : SAMAN |
تاريخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, | 14:33 | نویسنده : SAMAN |

 





البته احمدی‌نژاد با حمایت و تلاش‌های همین اصولگرایان به پاستور راه یافت. 

اما خیلی‌ها استیضاح و حتی مطرح شدن طرح سؤال از رییس جمهوری را در تضاد با اهداف نظام تلقی می‌کنند. 

اما مشاهدات نشان می‌دهد که مجلس اهل مداراست. 

«حتی در یک روز مانده از دولتش هم توسط مجلسی‌ها استیضاح خواهد شد.» تاکید من این است که این گفته شما ادعایی است که با واقعیت‌های رفتاری مجلس همخوانی ندارد. 

البته اصولگرایان هم باید پاسخگوی حمایتهای خود باشند. 

سؤال مشخص این است که در قبال این دولت تکلیف چیست؟ 

برخورد صحیح ؛ حتی اگر قرار بر برکناری رییس جمهوری باشد.
 
 
 
 

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, | 14:32 | نویسنده : SAMAN |
تاريخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, | 14:31 | نویسنده : SAMAN |
تاريخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, | 14:29 | نویسنده : SAMAN |
تاريخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, | 14:28 | نویسنده : SAMAN |
تاريخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:مطالب طنزمطالب تفریحی, | 14:26 | نویسنده : SAMAN |

 

شیخ علی الربیعی طی یک فکر بکر فتوایی داد این چنین:……
 
«بر تمام منشی های زن واجب است، سه بار به مدیرشان شیر بدهند تا در حکم مادرشان باشند و بتوانند کنار آن ها کار کنند.»

 

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, | 14:22 | نویسنده : SAMAN |

ساعتی با کارکنان کارواش زنان / +عکس

نام رسمی و ثبتی اش هرچه می خواهد باشد، ما اسمش را گذاشتیم کارواش زنان، جایی که بیش از 90 درصد پرسنل آن خانمها هستند، اینجا تنها کارواشی است که در آن خانمها با ظرافت و سلایق خود ماشینها را می شویند.

کارواش زنان در تبریز مرکزی است که 90 درصد کارکنان آن را زنان تشکیل داده و خدمات لازم در این مرکز به مراجعه کنندگان ارائه می شود .

موضوع جالب است و قرار بر این می شود که برای تهیه گزارشی به این مرکز مراجعه کنم، وقتی تابلوی کارواش را کنار اتوبان بزرگ شهر می بینم و به سمت راهنمایی شده می پیچم، در ورودی مجموعه خانمی سرمه ای پوش و خوشرو نوع سرویس و خدمات درخواستی را سوال می کند.
 

کارواش زنان


بعد از تعیین نوع خدمات و شرایط پذیرش و گذراندن مراحل معمول باید ماشینم را به راننده مجموعه تحویل دهم، به سمت کافی شاپ بروم و تا پایان شستشو منتظر بمانم.

به سمت سالن شستشو حرکت می کنم، خانم جوان دیگری با همان مانتو شلوار سرمه ای و کلاه مشکی منتظرم است، کنجکاو می شوم، پس شستشوی ماشین هم توسط خانمها انجام خواهد شد؟
 

کارواش زنان

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 18:4 | نویسنده : SAMAN |

رقم حدودی دستمزد 13 بازیگر مشهور سینمای ایران

 آخرین ارقام دستمزد هنرپیشه ها، که برخی به گفته خودشان و برخی از زبان علی سرتیپی پخش کننده،سینمادار و تهیه کننده سینمای کشور  و برخی به نقل از منابع آگاه است ،  به این شرح می باشد:

1) مهناز افشار:

مهناز افشار


آخرین دستمزد وی، 40 میلیون تومان برای بازی در فیلم "پوپک و مش ماشالله" است. البته "منیژه حکمت" تهیه کننده این فیلم در زمان اکران این فیلم اعلام کرده بود که به واسطه دوستی اش با افشار دستمزد پایینی را به وی داده است!

2) لیلا حاتمی:

لیلا حاتمی
دستمزد وی بالای 50 میلیون تومان است.

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:59 | نویسنده : SAMAN |

ماجرای علی کریمی و توپ جمع کن آبادانی !


علی کریمی پیراهن خود را به پسربچه توپ جمع کن آبادانی هدیه کرد

پیراهن علی کریمی

 

خبر تکمیلی:

پیراهن کریمی را به زور گرفتند

سایت گل - کریمی بعد از پایان بازی با نفت آبادان راحت تر از حد تصور پیراهن خود را تقدیم به کودک خردسال توپ جمع کن آبادانی کرد که این مهم از نگاه عکاسان حاضر در محل دور نماند.اما اتفاق عجیب لحظاتی بعد رخ داد آنجا که عده ای از ماموران درشت هیکل حاضر در زمین به زور و با کتک زدن آن توپ جمع کن خردسال پیراهن کریمی را

ممنون میشم نظرتو بذاری

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:58 | نویسنده : SAMAN |

رضا عطاران با دو چهره متفاوت در فیلم +عکس

رضا عطاران در فیلم «خوابم می‌آد» به کارگردانی خودش با دو گریم متفاوت بازی می‌کند.
 
فیلمنامه «خوابم می‌آد» (یا «هیچ کس فرشته نیست») را احمد رفیع‌زاده براساس فیلمنامه معصومه بیات و حمید نعمت‌اله نوشته و رضا عطاران آن را بازنویسی کرده است.
 
فیلم خوابم می‌آد
 
این فیلم داستان رضا ، معلمی ساده و درستکار است که به سن میانسالی رسیده و در برقراری ارتباط با زن‌ها دچار مشکل است ، او با دختری پاستیل فروش آشنا می‌شود. دختر، برای پیوند کلیه خواهرش با مشکل روبروست و رضا را ترغیب به کارهایی می‌کند که باب میلش نیست و...
 
فیلم خوابم می‌آد
 


در این فیلم علاوه بر رضا عطاران و مریلا زارعی، اکبر عبدی، ناصر گیتی جاه، ویشکا آسایش، سروش صحت، اصغر سمسارزاده و حسین محب اهری بازی می کنند. خداداد عزیزی نیز در فیلم حضور دارد.


منبع : خبرآنلاین
 

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:56 | نویسنده : SAMAN |

ایران رتبه اول استفاده از لوازم آرایش!

 

ایران رتبه اول استفاده از لوازم آرایش را در خاورمیانه دارد
 

ایران رتبه اول استفاده از لوازم آرایش

ایران رتبه اول استفاده از لوازم آرایش

ایران رتبه اول استفاده از لوازم آرایش

ایران رتبه اول استفاده از لوازم آرایش


منبع : مجله خط خطی

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:54 | نویسنده : SAMAN |

عکس متحرک خنده دار یک موس مردم آزار !

 

موس مردم آزار

ممنون میشم نظرتو بذاری

تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, | 17:53 | نویسنده : SAMAN |
صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 20 صفحه بعد
cache01last1445848813